Our Story

[(takis + takis)*(design + creative thinking)]= t squared

Η t squared (ταφ εις το τετράγωνο) είναι μια εταιρία οπτικής επικοινωνίας και στρατηγικής που δημιουργήθηκε από τους αδελφούς Γιώργο και Στράτο Τάκη, με την πεποίθηση ότι το έξυπνο design και η σωστή στρατηγική όχι απλά μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο αλλά μπορούν να τον κάνουν απλούστερο και ομορφότερο.

Αποστολή της t squared είναι η δημιουργία μοναδικής και αναγνωρίσιμης εμπορικής ταυτότητας για επιχειρήσεις, οργανισμούς, προϊόντα και υπηρεσίες, βοηθώντας τους πελάτες της να ξεχωρίσουν στο πλήθος και να επιτύχουν τους εμπορικούς και στρατηγικούς τους στόχους.

Όπως κάθε εταιρική ιστορία που ξεχωρίζει κρύβει από πίσω της τις υπαρξιακές ανησυχίες των πρωταγωνιστών της, έτσι και η δική μας ιστορία ουσιαστικά αντιπροσωπεύει το δημιουργικό πάθος του Γιώργου και την αναλυτική διάθεση του Στράτου.

Η t squared με άλλα λόγια είναι το αποτέλεσμα της αρμονικής σύνθεσης της σχεδιαστικής φαντασίας και της δημιουργικής σκέψης δυο διαφορετικών χαρακτήρων που ενώ είχαν κοινή αφετηρία, ακολούθησαν ξεχωριστές διαδρομές μέχρι να συναντηθούν ξανά για να εκφράσουν τις διαχρονικές ανησυχίες τους μέσα από το design και τις λέξεις.

«Συνθέτοντας αξίες, ιστορίες, δεδομένα και στόχους, κάνουμε το brand της εταιρίας σας μέρος της ζωής των πελατών σας»

Τι είναι αυτό που κάνουμε: It’s all about branding

Συχνά ακούμε τις εκφράσεις «έχει καλό brand ως εταιρία» ή «η τάδε περιοχή δεν έχει καλό brand name”. Τι είναι όμως brand; Η απάντηση είναι τόσο απλή όσο και σύνθετη μαζί.

Τις περισσότερες φορές μπερδεύουμε το brand με την εταιρική ταυτότητα (corporate identity) ή ακόμα και με το λογότυπο μια εταιρίας, ενός οργανισμού ή μιας περιοχής.

Στην πραγματικότητα, το brand είναι πολλά περισσότερα στοιχεία από το λογότυπο ή το όνομα μια εταιρίας. Είναι το αξιακό σύστημα, το όραμα και η αποστολή μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.

Είναι η συλλογική κουλτούρα όλων όσων εργάζονται για την εταιρία, η εμπειρία και η χρηστική αξία που απολαμβάνει κάποιος από την κατανάλωση των προϊόντων και των υπηρεσιών που μια εταιρία προσφέρει.

Όλα αυτά τα στοιχεία δημιουργούν μια «εικόνα» για κάθε εταιρία. Μια εικόνα που συνδέεται με την γνώμη που έχει το ευρύ κοινό για την «προσωπικότητα» της εταιρίας και εκφράζεται με συγκεκριμένα συναισθήματα.  Έτσι, λέγεται συνήθως ότι brand είναι η μια λέξη που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε μια συγκεκριμένη εταιρία.

Και αν όντως brand σημαίνει η αντίληψη του κοινού για ένα προϊόν ή μια επιχείρηση πως μπορεί μια εταιρία οπτικής επικοινωνίας να έχει λόγο στη διαμόρφωσή του; Η απάντηση είναι ότι τα στοιχεία οπτικής επικοινωνίας αποτελούν τα θεμέλια ενός brand και το σωστό μίγμα δημιουργικής στρατηγικής και design μπορεί να εκτινάξει την αναγνωσιμότητα, τη φήμη και τις θετικές γνώμες μιας εταιρίας.

Για εμάς, η ουσία του brand βρίσκεται στον «υπαρξιακό σκοπό» της επιχείρησης, την κινητήριο δύναμη που διέπει κάθε λειτουργία, κάθε συναλλαγή και κάθε επικοινωνία μιας εταιρίας με τον εξωτερικό κόσμο.

Στην t squared γνωρίζουμε πολύ καλά όλες αυτές τις έννοιες και γνωρίζουμε ακόμα καλύτερα πως να κάνουμε την οπτική επικοινωνία εργαλείο του δικού σας brand.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι γνωρίζουμε πώς να κάνουμε το δικός σας brand μέρος της ζωής και της καθημερινότητας των πελατών σας, συνθέτοντας αρμονικά αξίες, ιστορίες και συναισθήματα, δεδομένα και εμπορικούς στόχους.