BMG Agro

Brief από τον πελάτη:

«Η νέας μας εταιρία με την επωνυμία BMG δραστηριοποιείται στο χώρο της εισαγωγής και ωρίμανσης μπανάνας και άλλων εξωτικών φρούτων. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις πανελλαδικά στον κλάδο, δημιουργώντας υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ωριμαντήρια μπανάνες σε Αττική και Ημαθία.

Η ταυτότητα της εταιρίας μας θα θέλαμε να διαφοροποιείται από τον εγχώριο ανταγωνισμό μέσα από τη δημιουργία μιας εμβληματικής εικόνας που να παραπέμπει σε μια διεθνή επένδυση με δυναμικό χαρακτήρα».

Το έργο:

Ξεκινώντας από το σχεδιασμό του λογοτύπου εξαρχής επιδιώξαμε να δημιουργήσουμε ένα απλό και λιτό νοηματικά λογότυπο όπου στο λεκτικό τμήμα του ενσωματώσαμε ένα αφαιρετικό σχήμα μπανάνας, προσδιορίζοντας έτσι το αντικείμενο και την κύρια δραστηριότητα της εταιρίας.

Αυτό επιτεύχθηκε μέσω της διχοτόμησης του γράμματος “G”, τελευταίου γράμματος της επωνυμίας BMG, όπου στο ανώτερο μέρος του γράμματος σχηματίζεται ένα αφαιρετικό αλλά συνάμα εύληπτο σχήμα μπανάνας που γίνεται ακόμη πιο αντιληπτό με την εφαρμογή κίτρινου χρώματος.

Επιπλέον, η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει ένα ακόμη λογότυπο που αποτελεί τη σφραγίδα ποιότητας της εταιρίας και έχει στόχο να τονίσει τη μεγάλη διάρκεια ζωής των φρούτων που ωριμάζουν στις εγκαταστάσεις της και περιλαμβάνει το μήνυμα «Extended Shelf Life» και το σύμβολο «+».

Η λεκτική ταυτότητα συμπληρώνεται με το μότο «όπως θα ωρίμαζαν στο δένδρο», μήνυμα που αναδεικνύει την ήπια αλλά αποτελεσματική τεχνολογία ωρίμανσης που εφαρμόζει η εταιρία.

Συνολικά, η ενσωμάτωση της ταυτότητας σε όλες τις έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές της επιχείρησης αποπνέει μια εικόνα εντυπωσιακή, σύγχρονη και παγκοσμιοποιημένη.

Τι προσφέραμε:

  • Branding
  • Logo
  • Corporate Identity
  • Verbal Identity
  • Print Design
  • Web Design

Πελάτης

  • BGM AGRO IKE • Athens