Chocofreda

Packaging Design

Brief από τον πελάτη:

«Η νέα μας πραλίνα διαθέτει τα υψηλοτέρα ποσοστά φουντουκόπαστας σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη πραλίνα της αγοράς, στοιχείο που την κάνει να υπερέχει γευστικά και αρωματικά.

Φιλοδοξούμε να καθιερώσουμε την πραλίνα μας με την επωνυμία Chocofreda ως μια από τις κυρίαρχες της αγοράς και, κατά συνέπεια, χρειαζόμαστε μια συσκευασία που να ξεχωρίζει στο ράφι σε σχέση με τα προϊόντα του ανταγωνισμού αλλά ταυτόχρονα να δείχνει προσιτή στο μέσο καταναλωτή.»

Το έργο:

Η αγορά της πραλίνας φουντουκιού είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη αγορά λόγω της ηγετικής παρουσίας 2-3 προϊόντων τα οποία σε μεγάλο βαθμό έχουν διαμορφώσει μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό των καταναλωτών.

Συνεπώς, η διαφοροποίηση ενός νέου προϊόντος που εισέρχεται στην αγορά θα πρέπει να επιτυγχάνεται στη βάση μιας λεπτής αλλά διακριτής διαχωριστικής γραμμής.

Στη περίπτωση της Chocofreda, η διαφοροποίηση ξεκίνησε από το σχεδιασμό του εμπορικού της σήματος. Σε σχέση με τη μεγαλύτερη μερίδα του ανταγωνισμού που έχει υιοθετήσει λεκτικά σήματα, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε ένα σήμα με τη μορφή εικόνας-σχήματος, χρησιμοποιώντας χρώματα που παραπέμπουν στην πραλίνα, το φουντούκι και το γάλα.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο σχήμα προσιδιάζει σε ανθρώπινο πρόσωπο το οποίο χαμογελά, μεταφέροντας αισιοδοξία και μια παιχνιδιάρικη διάθεση αφού το προϊόν απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς γονείς και παιδιά.

Επιπλέον, κεντρική θέση στη συσκευασία κατέχουν το γάλα και τα φουντούκια ως τα δυο βασικά συστατικά της πραλίνας. Το γάλα καταγράφει κάθετη κίνηση όπου συναντάει τα φουντούκια.

Τέλος, ως βασικό χρώμα της συσκευασίας επιλέχτηκε το έντονο κόκκινο, χρώμα που κυριαρχεί στο ράφι.

Τι προσφέραμε:

  • Branding
  • Packaging

Πελάτης

  • Agrifreda ΑΒΕΕ