Ερίβωλος Μαρμελάδες 85%

Packaging Design

Brief από τον πελάτη:

«Ο Συνεταιρισμός μας λανσάρει μια νέα προϊοντική σειρά μαρμελάδας με 85% φρούτο και χρειαζόμαστε έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό ετικέτας που θα αναδείξει το μοναδικό χαρακτήρα και την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων ενώ παράλληλα θα μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό

Το προϊόν είναι premium και απευθύνεται σε εξεζητημένο καταναλωτικό κοινό εντός κι εκτός Ελλάδας».

Το έργο:

Τα τελευταία χρόνια η αγορά μαρμελάδας έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη στη χώρα μας με αποτέλεσμα να εισέλθει στην αγορά ένας μεγάλος αριθμός νέων προϊόντων. Η δυναμική αυτή συνοδεύτηκε και από έναν αντίστοιχο πλουραλισμό στο πεδίο του σχεδιασμού συσκευασίας, κάνοντας το έργο της διαφοροποίησης ακόμη δυσκολότερο.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολουθήσαμε βασίστηκε στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος που χάρις στην υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτο (85%) ξεχωρίζει για την πλούσια γεύση και το έντονο άρωμα φρέσκου φρούτου.

Με οδηγό ακριβώς αυτήν τη μοναδική αυτή αίσθηση αποφασίσαμε η συσκευασία μας να έχει ως κεντρικό πρωταγωνιστή το ίδιο το φρούτο. Έτσι, με τη χρήση μιας υπερμεγέθους σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό φωτογραφίας φρούτου, η οποία καλύπτει περίπου το 40% της ετικέτας, υπερτονίσαμε την υψηλή περιεκτικότητα του προϊόντος σε φρέσκο φρούτο και αναδείξαμε το φρουτώδη χαρακτήρα του.

Παράλληλα, η επιλογή του μαύρου ως βασικού χρώματος σε συνδυασμό με μικρές πινελιές χρυσού αναδεικνύει την υψηλή ποιότητα και τα premium χαρακτηριστικά του προϊόντος ενώ το λευκό στον τίτλο κάθε συσκευασίας αντιπροσωπεύει την αγνότητα της πρώτης ύλης.

Τι προσφέραμε

  • Packaging Design

Πελάτης

  • Ερίβωλος Πρότυπος Αγροτικός Συνεταιρισμός