Grecian Prime

Brief από τον πελάτη:

«Ετοιμαζόμαστε να λανσάρουμε μια νέα σειρά προϊόντων βιολογικού βόειου κρέατος από επιλεγμένες ράτσες βοοειδών που γεννιούνται και μεγαλώνουν στην Ελλάδα χωρίς ορμόνες και αντιβιοτικά.

Πρόκειται για υψηλής αξίας και κορυφαίας ποιότητας προϊόντα και για το λόγο αυτό χρειαζόμαστε ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο brand που να ξεφεύγει από τα εγχώρια δεδομένα και να μπορεί να σταθεί ακόμη και στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, δίνοντας έμφαση στην «ελληνικότητα» και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων»

Το έργο:

Για να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό brand σ’ ένα χώρο που κυριαρχείται από επωνυμίες οι οποίες συνδέονται είτε με την οικογένεια του παραγωγού ή την περιοχή της φάρμας ήταν φανερό ότι έπρεπε να πρωτοτυπήσουμε. Να σκεφτούμε έξω από το κουτί μέσα από μια συνολική επαναπροσέγγιση του κλάδου.  

Για να το πετύχουμε επικεντρωθήκαμε σε δυο και μόνο στοιχεία. Στην  «ελληνικότητα» και στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της σειράς. Πως να παντρέψεις όμως αρμονικά αυτά τα δυο στοιχεία, αποφεύγοντας κοινότυπες προσεγγίσεις και δίνοντας ταυτόχρονα μια διεθνή προοπτική στο νέο brand;

Για να εκφράσουμε την ελληνικότητα επιλέξαμε τη λέξη «Grecian», η οποία συχνά χρησιμοποιείται ως ενναλακτική της λέξης Greek όταν κάποιος θέλει να περιγράψει την ελληνική προέλευση αλλά και να τονίσει την υψηλή αισθητική, την ομορφιά και την απλότητα, χαρακτηριστικά της αρχαίας ελληνικής παράδοσης.

Παράλληλα, για την κορυφαία ποιότητα διαλέξαμε την λέξη «Prime», όχι απλά γιατί συνδέεται με την υψηλή ποιότητα αλλά κυρίως γιατί η λέξη «Prime» χρησιμοποιείται από το Αμερικανικό Υπουργείο Ανάπτυξης ως η ύψιστη κατηγορία ποιότητας στην ταξινόμηση του Αμερικανικού Υπουργείου Γεωργίας για το βόειο κρέας, ορολογία που είναι πασίγνωστη παγκοσμίως και εφάμιλλή της κορυφαίας ποιότητας.  

Επίσης, η λεκτική ταυτότητα του νέου brand ολοκληρώνεται με το συνοδευτικό μήνυμα (tagline), «Supreme Greek Beef», που αποτελεί μια πιο σαφή και καθαρή ερμηνεία του ονόματος.

Η σχεδιαστική αναπαράσταση των παραπάνω στοιχείων επιτυγχάνεται μέσα από την εικονογράφηση ενός επιβλητικού μόσχου που βρίσκεται σε κίνηση για να τονίσει τη δυναμική του brand ενώ χρωματικά η επιλογή του χρυσού χρώματος αποσκοπεί στη δημιουργία συνειρμών  που συνδέονται με την υψηλή προστιθέμενη αξία και την ποιότητα των προϊόντων.

Τέλος, η οπτική ταυτότητα του νέου brand συμπληρώνεται από ένα σχεδιαστικό μοτίβο που αναπαριστά το δέρμα των βοοειδών και χρησιμοποιείται κυρίως στις συσκευασίες της σειράς.

Τι προσφέραμε:

  • Branding
  • Naming
  • Packaging Design
  • Illustration

Πελάτης:

  • Hellenic Premium Meat