Κρουσαλίδικο

Branding

Brief από τον πελάτη:

«Είμαστε μια ομάδα παραδοσιακών κρεοπωλών από την Κρήτη και σκοπεύουμε να εισάγουμε στην αγορά μια σειρά προϊόντων κρέατος που θα είναι εμπνευσμένα από την κρητική παράδοση και διατροφή.

Θα θέλαμε να χτίσετε μια μάρκα που να αντανακλά κρητική παράδοση, αγνότητα και μοναδικότητα».

Το έργο:

Αναζητώντας ένα αντιπροσωπευτικό στοιχείο για την κρητική παράδοση, δεν αργήσαμε να καταλήξουμε στο μαύρο κρητικό μαντήλι, το χαρακτηριστικότερο στοιχείο της κρητικής αντρικής φορεσιάς σε κάθε γωνιά του νησιού.

Μάλιστα, το κρητικό μαντήλι έχει υψηλό συμβολισμό και συνδέεται άμεσα με το παρελθόν και την παράδοση του νησιού, αφού φοριέται για να τιμήσει τους προγόνους που θυσιάστηκαν στους αγώνες για την ελευθερία του νησιού.

Στην τοπική κρητική διάλεκτο, «Κρουσαλίδικο» είναι μια από τις ονομασίες που χρησιμοποιείται για το κρητικό μαντήλι, το ύψιστο σύμβολο της κρητικής τιμής και παράδοσης.

Ακριβώς σ’ αυτό το στοιχείο βασίστηκε ο σχεδιασμός του εμπορικού σήματος το οποίο περιλαμβάνει επίσης ένα μουστάκι ως χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων εκείνων που φέρουν την παραδοσιακή κρητική ενδυμασία κι ένα ιδιότυπο μαχαίρι το οποίο απαρτίζεται από τη χειρολαβή ενός τυπικού κρητικού μαχαιριού και τη λεπίδα ενός μαχαιριού κρεοπωλείου.

Επιπλέον, με το σύνθημα «δεν είναι απλά θέμα ποιότητας, είναι πρωτίστως ζήτημα τιμής», θέλουμε να στείλουμε το μήνυμα στον καταναλωτή ότι η ποιότητα, η ειλικρίνεια κι αυθεντικότητα των προϊόντων είναι αξίες αδιαπραγμάτευτες και πάνω από όλα ζήτημα τιμής.

Τι προσφέραμε:

  • Verbal Identity
  • Branding
  • Packaging
  • Corporate Identity
  • Print Design
  • Web Design

Πελάτης

  • Παραδοσιακοί Κρεοπώλες Κρήτης ΑΜΚΕ