Μοσχάρι Βέροιας

The Book Redefined

Brief από τον πελάτη:

«Ως Σύλλογος Βοοτρόφων Βέροιας θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα νέο εμπορικό σήμα με την επωνυμία «Μοσχάρι Βέροιας» το οποίο να τονίζει την προέλευση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων βοδινού κρέατος που παράγονται στην περιοχή της Βέροιας, την κτηνοτροφική «πρωτεύουσα» της Ελλάδος

Είναι σημαντικό για εμάς το εμπορικό σήμα να αντανακλά την εμπειρία, την τεχνογνωσία, την εξωστρέφεια και το δυναμισμό των παραγωγών του συλλόγου, εκπροσωπώντας μια κτηνοτροφική παράδοση τεσσάρων γενεών».

Το έργο:

Το σήμα (brand logo) αποτελείται από ένα αφαιρετικό σχέδιο μοσχαριού που αντανακλά την καινοτομία και την επιχειρηματική πρωτοπορία των βοοτρόφων της Βέροιας ενώ το ρύγχος (μουσούδα) του μοσχαριού συνθέτει ένα οριζόντιο Β, υποδηλώνοντας την κοινή ονομασία προέλευσης των προϊόντων μέσω του αρχικού γράμματος της ονομασίας Βέροια.

Η κοινή καταγωγή εκφράζεται επίσης από τη χρήση του πορφυρού χρώματος, ένα χρώμα το οποίο έχει συνδεθεί με την ταυτότητα της Βέροιας πρωτίστως χάρις στη βυζαντινή παράδοση της πόλης η οποία υπήρξε ένα από τα σημαντικότερα περιφερειακά και θρησκευτικά κέντρα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Παράλληλα, το λευκό χρώμα εκπροσωπεί την αγνότητα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων.

Συνολικά, το νέο εμπορικό σήμα με την επωνυμία «Μοσχάρι Βέροιας» στοχεύει στην καθιέρωση μιας κοινής ταυτότητας προέλευσης για τα προϊόντα του Συλλόγου Βοοτρόφων Βέροιας ώστε σταδιακά να προσδώσει προστιθέμενη αξία και αναγνωρισιμότητα στα προϊόντα των παραγωγών του συλλόγου έναντι του ανταγωνισμού.

Τι προσφέραμε

  • Branding
  • Verbal Identity
  • Print Design

Πελάτης

  • Βοοτροφικός Σύλλογος Βέροιας