Παραδοσιακές Φάρμες

Brief από τον πελάτη:

«Η οικογένειά μας δραστηριοποιείται στο χώρο της πάχυνσης ζώων και της εμπορίας κρεάτων εδώ και δεκαετίες, κατέχοντας φάρμες εκτροφής, σύγχρονο βιομηχανικό σφαγείο, μονάδα τυποποίησης και τμήμα logistics.

Η καθετοποίηση αυτή μας προσφέρει το πλεονέκτημα να ελέγχουμε απόλυτα την ποιότητα του κρέατος από τη φάρμα έως το ράφι του καταστήματος και για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να εισέλθουμε δυναμικά στο χώρο της λιανικής πώλησης με τη δημιουργία μιας σύγχρονης αλυσίδας κρεοπωλείων που θα διαθέτει μόνο ελληνικά κρέατα και προϊόντα κρέατος καθώς και ποιοτικά προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών.

Μάλιστα, η διαδικασία παραγωγής μας ελέγχεται από το ιδιωτικό πρότυπο «Πιστοποιημένη Διαδρομή Ελληνικού Κρέατος» το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα καταστήματά μας.

Θέλουμε λοιπόν η αλυσίδα μας να συνδυάζει το παραδοσιακό και το σύγχρονο, να εκπέμπει κύρος, ποιότητα, ανωτερότητα και αγνότητα αλλά και να μεταφέρει το μήνυμα ότι όλη η διαδικασία παραγωγής ελέγχεται από μια και μόνο οικογένεια».

Το έργο:

Η εφαρμογή της στρατηγικής μας ξεκίνησε από τη λεκτική ταυτότητα της νέας αλυσίδας, με την επωνυμία «παραδοσιακές φάρμες» να αντιπροσωπεύει τη μεγάλη παράδοση των δημιουργών της στο χώρο του κρέατος.

Επιπλέον, η επωνυμία συνοδεύεται από τον υπότιτλο «ελληνικά κρέατα», μεταφέροντας άμεσα το μήνυμα ότι στα καταστήματα ο καταναλωτής θα βρει μόνο ελληνικά προϊόντα κρέατος, ενώ παράλληλα ως κεντρικό σύνθημα της επικοινωνιακής στρατηγικής επιλέχτηκε το «κρέας με ονομασία προέλευσης», εστιάζοντας στον ολόκληρη η αλυσίδα παραγωγής πραγματοποιείται από μια και μόνο οικογενειακή επιχείρηση.

Σχεδιαστικά επιλέξαμε ένα απλό και καθαρό σήμα το οποίο εκπέμπει αγνότητα, ποιοτική ανωτερότητα και έναν σύγχρονο αλλά συνάμα παραδοσιακό χαρακτήρα. Το μαύρο και το χρυσό χρώμα προσδίδουν μια premium αίσθηση ενώ το λευκό αποπνέει αγνότητα και καθαρότητα.

Επιπλέον, σχεδιάσαμε το λογότυπο του ιδιωτικού προτύπου διασφάλισης ποιότητας «Πιστοποιημένη Διαδρομή Ελληνικού Κρέατος» που έχει τη μορφή σφραγίδας με την οποία πιστοποιείται η ποιότητα και η «ελληνικότητα» των κρεάτων που διαθέτει η αλυσίδα καταστημάτων.

Τέλος, στο σχεδιασμό των εντύπων έχουμε υιοθετήσει ένα rustic ύφος που αντιπροσωπεύει το παραδοσιακό ενώ συνδυάζεται από μοντέρνα γραφικά και infographics που μας πληροφορούν για τη διαδρομή που ακολουθεί το κρέας από τη φάρμα μέχρι το ράφι μ’ ένα απλό και κατανοητό τρόπο, τονίζοντας ταυτόχρονα το σύγχρονο χαρακτήρα των καταστημάτων.

Τι προσφέραμε:

  • Verbal Identity
  • Naming
  • Branding
  • Corporate Identity
  • Print Design
  • Environments Design

Πελάτης

  • Μπέλλας Κρέας ΑΕΒΕ