Σπορά Διαλεκτή

Brief από τον πελάτη:

«Ενδιαφερόμαστε για τη δημιουργία ενός νέου brand κατεψυγμένων λαχανικών. Τα λαχανικά προέρχονται από την ελληνική γη και καταψύχονται απευθείας μετά τη συγκομιδή τους, διατηρώντας όλα τα θρεπτικά και οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά σαν να είναι φρέσκα. Χρειαζόμαστε καταρχήν ένα όνομα που να σχετίζεται με την καλλιέργεια και τη γη καθώς επίσης και μια πρότυπη προϊοντική ταυτότητα και συσκευασία».

Το έργο:

Καλλιέργεια και γη σημαίνει καρπός. Τι είναι όμως αυτό που προηγείται της καλλιεργητικής διαδικασίας; Τι γέννα τον καρπό και αποτελεί προϋπόθεση για τη δημιουργία του; Με τη σκέψη αυτή, για την ονομασία του νέου brand επικεντρωθήκαμε στη «μήτρα» κάθε ευλογημένου καρπού, δηλαδή τη σπορά. Όπως συνηθίζουμε να λέμε «ό,τι σπέρνεις, θερίζεις». Κατά συνέπεια, ένας διαλεχτός καρπός προέρχεται πάντα από μια «Διαλεχτή Σπορά» και κάπως έτσι προέκυψε το όνομα της νέας σειράς καταψυγμένων λαχανικών.

Βασισμένη στην επωνυμία «Διαλεχτή Σπορά» η προϊοντική ταυτότητα έχει ως κεντρικό στοιχείο μια εικονογραφημένη φιγούρα ηλικιωμένου αγρότη να σπέρνει με το χέρι του, αντιπροσωπεύοντας την προσωπική αγάπη και φροντίδα καθώς και τη γνώση και την εμπειρία που απαιτεί μια διαλεχτή σπορά. Επιπλέον, η καφέ απόχρωση του λογοτύπου παραπέμπει άμεσα στο αντιπροσωπευτικό χρώμα της ίδιας της γης.

Παράλληλα, ο σχεδιασμός της συσκευασίας ισορροπεί μεταξύ λευκού και πρασίνου, δηλαδή μεταξύ της αγνότητας και της φρεσκάδας, όπου στο κάτω μέρος κάθε συσκευασίας απεικονίζεται το φυσικό προϊόν ενώ στο επάνω μέρος ένα εικονογραφημένο τοπίο αγροκτήματος. Τέλος, τα δυο μέρη τη συσκευασίας χωρίζει ένας λευκός φράχτης, λειτουργώντας ως φυσική διαιρετική τομή.

Τι προσφέραμε

  • Naming
  • Branding
  • Packaging Design
  • Illustration
  • Verbal Identity
  • Print Design

Πελάτης

  • Cold Sin