Tessera Fine Herbs

Brief από τον πελάτη:

«Ενδιαφερόμαστε να δημιουργήσουμε ένα νέο brand στην αγορά των βιολογικών βοτάνων γιατί θεωρούμε ότι οι μικροί αυτοί θυσαυροί δεν κατέχουν τη θέση που τους αναλογεί στη ζωή μας.

Διαθέτουμε υψηλής ποιότητας αρωματικά φυτά και αναζητούμε μια ελκυστική, λιτή, σύγχρονη και παράλληλα αυθεντική ταυτότητα για τα προϊόντα μας που θα κυκλοφορήσουν με την επωνυμία “tessera”. Ψάχνουμε για κάτι minimal και ζωηρό που να αντιπροσωπεύει την αγνότητα των βοτάνων και, παράλληλα, να τιμά την ελληνική φύση και τη μεσογειακή διατροφή».

Το έργο:

Αναζητώντας τη σχέση του αριθμού τέσσερα με τη φύση δεν ήταν δύσκολο να διαπιστώσουμε ότι ο συγκεκριμένος αριθμός είναι θεμελιώδης για την ισορροπία της αρκεί να αναλογιστούμε ότι τέσσερα είναι τα στοιχεία της φύσης, τέσσερις οι κλιματικές εποχές του χρόνου, τέσσερα τα σημεία του ορίζοντα και τα ημισφαίρια της γης.

Πέρα όμως από τον αριθμό, η λέξη tessera σημαίνει ψηφίδα, το μικρό εκείνο κομμάτι πέτρας ή άλλου υλικού που σε συνδυασμό με πολλά άλλα κομμάτια συνθέτουν ένα ψηφιδωτό, τεχνοτροπία που χρησιμοποιείται εκτεταμένα στην τέχνη και τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων.

Σε κάθε γωνιά της Μεσογείου από τα ελληνικά νησιά μέχρι τις ακτές της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας Αφρικής και της Ισπανίας, συναντάμε ζωηρά ψηφιδωτά ως ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα της περιοχής στη διακόσμηση ιδιωτικών και δημόσιων κτηρίων από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Θεωρώντας αντίστοιχα τα αρωματικά βότανα ως τις «ψηφίδες» εκείνες που συνθέτουν το ζωηρό μωσαϊκό γεύσεων και αρωμάτων της μεσογειακής διατροφής, αντλήσαμε έμπνευση από τα ψηφιδωτά της Μεσογείου ώστε να σχεδιάσουμε τόσο την ταυτότητα όσο και τις συσκευασίες της εταιρίας.

Τι προσφέραμε:

  • Verbal Identity
  • Branding
  • Packaging Design
  • Corporate Identity