The food revolution

Minimalist chair

Brief από τον πελάτη:

«Η εταιρία μας προσφέρει στους επαγγελματίες της εστίασης (HO.RE.CA.) την πληρέστερη και πιο ενημερωμένη γκάμα προϊόντων foodservice στην Ελλάδα και χρειαζόμαστε μια προωθητική καμπάνια για τη διετία 2017-18 η οποία θα εφαρμοστεί στον κεντρικό μας προϊοντικό κατάλογο, σε διαφημιστικές καταχωρήσεις, σε εκθεσιακά περίπτερα αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα.

Θα θέλαμε το κύριο θέμα της καμπάνιας να σχετίζεται με το φαγητό – τρόφιμο και να αντανακλά τη δυναμική της εταιρίας μας με πειστικό τρόπο».

Το έργο:

Από τα πρώτα στάδια της αναζήτησής μας ψάχναμε ένα στοιχείο που να υποδηλώνει δύναμη αλλά και αγάπη για το φαγητό. Να αντιπροσωπεύει τη διαφορετικότητα της εταιρίας όχι μόνο σε επίπεδο προϊόντων αλλά και σε επίπεδο οργάνωσης και λειτουργίας.

Αναζητούσαμε κάτι θορυβώδες, κάτι απόλυτο, με το σκεπτικό ότι η συγκεκριμένη εταιρία για το χώρο της τροφοδοσίας εστιατορίων και ξενοδοχείων είναι μια επανάσταση…συγγνώμη, πως το είπες; ε-π-α-ν-α-σ-τ-α-σ-η, ε ναι λοιπόν αυτό ακριβώς, είναι μια αληθινή επανάσταση για το φαγητό ή αλλιώς «The Food Revolution».

Στη συνέχεια ο σχεδιασμός αποτέλεσε το εύκολο μέρος του έργου όπου μέσα από την εικονογράφηση μιας προτεταμένης γροθιάς, παγκόσμιο επαναστατικό σύμβολο, κι ενός πιρουνιού, απαραίτητο στοιχείο στην καθημερινή ιεροτελεστία του φαγητού, αποτυπώσαμε πρόδηλα και καθαρά το κεντρικό θέμα της καμπάνιας μας.

Τι προσφέραμε:

  • Illustration
  • Print Design
  • Environments Design
  • Verbal Identity

Πελάτης

  • BIKAS GRUPPO
  • TheFOODBALLER