Τοκαμάνης Προϊόντα Ζύμης

Designed by Laurens van Wieringen

Brief από τον πελάτη:

«Η εταιρία μας είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παραγωγής αρτοσκευασμάτων και προϊόντων ζύμης στην περιοχή της Θράκης και μετά από μια πορεία δεκαετιών στο χώρο επιθυμούμε να ανανεώσουμε τόσο την εταιρική μας εικόνα όσο και τις συσκευασίες των πιο δημοφιλών προϊόντων μας όπως είναι το κρουασάν, το ψωμί του τοστ και τα κριτσίνια».

Το έργο:

Αρχικός μας στόχος ήταν να επανασχεδιάσουμε το λογότυπο της εταιρίας, χωρίς να ξεφύγουμε ιδιαίτερα από το ύφος και το στιλ του παλιού λογοτύπου το οποίο αποτελούνταν από ένα έμβλημα κίτρινου χρώματος στο κέντρο του οποίου ήταν τοποθετημένο το μονόγραμμα με τα αρχικά του ιδιοκτήτη.

Στην κατεύθυνση αυτή, «φρεσκάραμε» την εικόνα της εταιρίας, αλλάζοντας ελαφρώς τις γραμμές του λογοτύπου και προσθέτοντας το στάχυ που αντιπροσωπεύει τον κλάδο των αρτοποιών για να προσδιορίσει την ταυτότητα της εταιρίας. Παράλληλα, επιλέξαμε νέα τυπογραφικά στοιχεία με λιτές και καθαρές γραμμές και αντικαταστήσαμε το πορφυρό χρώμα της τυπογραφίας με το καφέ, γήινο χρώμα που συνδέεται με την καλλιέργεια του σίτου.

Η προϊοντική ταυτότητα της σειράς των αρτοσκευασμάτων είναι εμπνευσμένη από τη νέα εταιρική ταυτότητα όπου ακολουθεί τα ίδια χρώματα (κίτρινο, καφέ) με το λογότυπο ενώ συμπληρώνεται από ένα σχεδιαστικό μοτίβο (pattern) με κεντρικό στοιχείο το σιτάρι.

Τέλος, για το κρουασάν, το πιο δημοφιλές προϊόν της εταιρίας, προτείναμε την επωνυμία «FUN», λέξη ιδιαίτερα προσφιλής στο νεαρό κοινό που αποτελεί και την κύριο ομάδα στόχο του συγκεκριμένου προϊόντος. Σχεδιαστικά επιλέξαμε έναν πιο ζωηρό και έντονο σχέδιο με σκοπό τη δημιουργία συναισθημάτων χαράς και ενθουσιασμού ώστε να συμβαδίζει την επωνυμία του προϊόντος.

Τι προσφέραμε:

  • Rebranding
  • Packaging Design
  • Verbal Identity
  • Naming

Πελατης

  • Αρτοποιϊα Τοκαμάνη • Αλεξανδρούπολη