Ετικέτες Τσικάκης-Γιαννόπουλος

Brief από τον πελάτη:

«Έχουμε διαπιστώσει ότι οι συσκευασίες της εταιρίας μας είναι κάπως ξεπερασμένες σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και θα θέλαμε να κάνουμε μια σημαντική ανανέωση στην εικόνα και την αισθητική τους.

Τα προϊόντα μας διατίθενται κυρίως στο δίκτυο καταστημάτων λιανικής της εταιρίας μας και σε μικρές και μεγάλες αλυσίδες supermarket στην Πελοπόννησο και όλη την Ελλάδα.

Οι νέες μας συσκευασίες επιθυμούμε να αποπνέουν ζωντάνια και φρεσκάδα και να συμβαδίζουν με τη λακωνική παράδοση στην παρασκευή προϊόντων κρέατος.»

Το έργο:

Προκειμένου να πετύχουμε την απαιτούμενη ζωντάνια και φρεσκάδα χρησιμοποιήσαμε μια ζωηρή παλέτα χρωμάτων ενώ η χρωματική επιλογή ανά συσκευασία έγινε με γνώμονα τα συστατικά και το χαρακτήρα του κάθε προϊόντος.

Έτσι, για παράδειγμα, χρησιμοποιήσαμε σκούρο μωβ για το ξιδάτο λουκάνικο, πορτοκαλί για το λουκάνικο Σπάρτης που περιέχει πορτοκάλι, απαλό μωβ για το λουκάνικο με θρούμπη καθώς και καφέ για το παραδοσιακό λουκάνικο που έχει έναν πιο rustic χαρακτήρα όπως φανερώνει το ίδιο το όνομα του προϊόντος.

Επιπλέον, σε αντίθεση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά προϊόντα, επιλέχτηκε να τοποθετηθεί φωτογραφία σε κάθε συσκευασία όπου παρουσιάζονται το προϊόν ακέραιο και κομμένο καθώς και τα κύρια συστατικά του προϊόντος (π.χ. πορτοκάλι, μουστάρδα, πιπέρι κτλ) με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληροφορείται άμεσα για τη γεύση, τη σύνθεση και την όψη του προϊόντος

Τι προσφέραμε:

  • Labeling

Πελάτης

  • Τσικάκης-Γιαννόπουλος