Enormous Packaging Design
Enormous Ice Cream
Packaging Design
ENORMOUS σημαίνει τεράστιο, κολοσσιαίο, γιγάντιο!
Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.
Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.
Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.
Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.
Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.
Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.