Enormous Ice Cream logotype redesign for the brand Cold Sin
Enormous Ice Cream Cold Sin Packaging design
Enormous Ice Cream Cold Sin logo design
Enormous Vanilla & chocolate Ice Cream logotype and packaging redesign for the brand Cold Sin
Enormous Vanilla Ice Cream logotype and packaging redesign for the brand Cold Sin
Enormous Chocolate flavour Ice Cream log and label redesign for the brand Cold Sin
Enormous Vanilla & Strawberry Ice Cream logotype and packaging redesign for the brand Cold Sin
Girl hold an Enormous Ice Cream

Enormous Packaging Design

Enormous Ice Cream

Packaging Design

 

ENORMOUS σημαίνει τεράστιο, κολοσσιαίο, γιγάντιο! 

 

Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.

 

Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.

 

Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.

 

Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.

Enormous Packaging Design, επανασχεδιάσαμε το λογότυπο και δουλέψαμε πάνω στην «προοπτική» κλιμακώνοντας το μέγεθος των γραμμάτων από μικρά σε μεγάλα για να αλλάξουμε τον τρόπο εμφάνισης και επικοινωνίας του ως προς το μέγεθός του. Επιλέγοντας την θέση των γραμμάτων από κάτω (μικρότερο) προς τα πάνω (μεγαλύτερο) σε κατακόρυφο άξονα και καλύπτοντας όλο το ύψος της συσκευασίας, προσθέσαμε στην επιβλητικότητα του προϊόντος και κατευθύναμε στο Brand Cold Sin. Enormous Packaging Design.

 

Σχεδιάσαμε τέσσερις διαφορετικές συσκευασίες για κάθε μια από τις γεύσεις που η εταιρία πλασάρει στα καφέ ψυγεία της. Σοκολάτα, Βανίλια, Βανίλια-Σοκολάτα και Βανίλια-Φράουλα. Επιλέξαμε λόγω του νεανικού κοινού στον οποίο απευθύνεται αυτή η σειρά παγωτών, ο σχεδιασμός μας να είναι δυναμικός. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε κεραυνούς στις τέσσερις γωνίες του λογότυπου και ένα σκίσιμο στα έδαφος.